Kurssin viimeisimmän version löydät täältä: O1: 2024
0 / 330
Kierros 1
perjantai 28.8.2020 12:00 – keskiviikko 16.9.2020 12:00
Tehtävä | Kategoria | Palautukset | Pisteet | |
---|---|---|---|---|
Luku 1.1: Kurssin esittely | ||||
Tehtävä 1 (Piazza) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 5 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 1.2: Ohjelmoinnista | ||||
Tehtävä 2 (Goodstuff) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 5 | |
Tehtävä 3 (Pong) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 5 | |
Tehtävä 4 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 2 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 1.3: Lukuja, tekstiä, ääniä ja kuvia | ||||
Tehtävä 5 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 4 | |
Tehtävä 6 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 1 | |
Tehtävä 7 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 6 | |
Tehtävä 8 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 2 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 1.4: Arvojen tallentaminen muuttujiin | ||||
Tehtävä 9 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 3 | |
Tehtävä 10 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 7 | |
Tehtävä 11 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 4 | |
Tehtävä 12 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 5 | |
Tehtävä 13 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 5 | |
Tehtävä 14 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 9 | |
Tehtävä 15 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 7 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 1.5: Kokoelmia ja viittauksia | ||||
Tehtävä 16 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 10 | |
Tehtävä 17 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 10 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 1.6: Aliohjelmien käyttö | ||||
Tehtävä 18 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 11 | |
Tehtävä 19 | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 20 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 7 | |
Tehtävä 21 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 2 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 1.7: Omien funktioiden luominen | ||||
Tehtävä 22 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 8 | |
Tehtävä 23 (Metreiksi) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 10 | |
Tehtävä 24 (Kuutio) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 25 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 3 | |
Tehtävä 26 (Shakki) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 10 | |
Tehtävä 27 (Säestä) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 10 | |
Tehtävä 28 (Pystypalkki 1) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 5 | |
Tehtävä 29 (Pystypalkki 2) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 3 | |
Tehtävä 30 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 7 | |
Tehtävä 31 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 2 | |
Tehtävä 32 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 2 | |
Tehtävä 33 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 6 | |
Tehtävä 34 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 4 | |
Tehtävä 35 (Numeroarvosana) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 20 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 1.8: Funktioista, tyypeistä ja virheistä | ||||
Tehtävä 36 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 12 | |
Tehtävä 37 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 6 | |
Tehtävä 38 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 4 | |
Tehtävä 39 (Klubipisteet) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 25 | |
Tehtävä 40 (Tuumiksi 1) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 41 (Tuumiksi 2) | Pisteytetty | 0 | challenge 0 / 0 | |
Tehtävä 42 (Verbal grade) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 20 | |
Tehtävä 43 (Tuplaa pisteet) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 30 | |
Tehtävä 44 (Sakko) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 30 | |
Tehtävä 45 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 2 | |
Tehtävä 46 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 1 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia |
0 / 375
Kierros 2
perjantai 28.8.2020 12:00 – keskiviikko 23.9.2020 12:00
Tehtävä | Kategoria | Palautukset | Pisteet | |
---|---|---|---|---|
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 2.1: Olio-ohjelmointi | ||||
Tehtävä 1 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 5 | |
Tehtävä 2 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 10 | |
Tehtävä 3 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 10 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 2.2: Olion sisällä | ||||
Tehtävä 4 (Olioita: tili) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 50 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 2.3: Luokat olioiden tyyppeinä | ||||
Tehtävä 5 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 4 | |
Tehtävä 6 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 10 | |
Tehtävä 7 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 4 | |
Tehtävä 8 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 4 | |
Tehtävä 9 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 8 | |
Tehtävä 10 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 5 | |
Tehtävä 11 (Nelikko) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 12 (Somalian lippu) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 10 | |
Tehtävä 13 (Suomen lippu) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 10 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 2.4: Luokan koodi ja ilmentymämuuttujat | ||||
Tehtävä 14 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 7 | |
Tehtävä 15 (Suorakaide) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 15 | |
Tehtävä 16 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 2 | |
Tehtävä 17 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 6 | |
Tehtävä 18 (Suorakaide: makePic) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 19 (Värillinen suorakaide) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 20 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 5 | |
Tehtävä 21 (Odds 1) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 30 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 2.5: Kuvia ja kuvauksia | ||||
Tehtävä 22 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 1 | |
Tehtävä 23 (Odds 2) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 8 | |
Tehtävä 24 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 4 | |
Tehtävä 25 (Odds 3) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 5 | |
Tehtävä 26 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 2 | |
Tehtävä 27 (Odds 4) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 20 | |
Tehtävä 28 (Nenitä) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 7 | |
Tehtävä 29 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 3 | |
Tehtävä 30 (Crop) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 31 (Taittele) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 32 (Tsekin lippu) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 2.6: Monenlaista käyttöä muuttujille | ||||
Tehtävä 33 (toString) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 34 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 3 | |
Tehtävä 35 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 2 | |
Tehtävä 36 (FlappyBug 1) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 20 | |
Tehtävä 37 (FlappyBug 2) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 30 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 2.7: Käynnistyksiä ja käyttöliittymiä | ||||
Tehtävä 38 (Ave Mundus) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 10 | |
Tehtävä 39 (Ymparoi) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 40 (Odds 5) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 20 | |
Tehtävä 41 (Request Odds) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 42 (Avaruusohjelma) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 43 (FlappyBug 3) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 20 | |
Tehtävä 44 (FlappyBug 4) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 25 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia |
0 / 350
Kierros 3
perjantai 28.8.2020 12:00 – keskiviikko 30.9.2020 12:00
Tehtävä | Kategoria | Palautukset | Pisteet | |
---|---|---|---|---|
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 3.1: Vuorovaikutteista grafiikkaa | ||||
Tehtävä 1 (FlappyBug 5) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 10 | |
Tehtävä 2 (Tikitysohjelma) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 10 | |
Tehtävä 3 (FlappyBug 6) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 5 | |
Tehtävä 4 (FlappyBug 7) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 15 | |
Tehtävä 5 (FlappyBug 8) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 10 | |
Tehtävä 6 (FlappyBug 9) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 15 | |
Tehtävä 7 (Takiainen: Hiiri) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 8 (Takiainen: Tähtäin) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 9 (Takiainen: Pos) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 10 (Tikittävä takiainen) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 11 (Piirustusohjelma 1) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 12 (Piirustusohjelma 2) | Pisteytetty | 0 | challenge 0 / 0 | |
Tehtävä 13 (Piirustusohjelma 3) | Pisteytetty | 0 | challenge 0 / 0 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 3.2: Rajapintoja ja dokumentteja | ||||
Tehtävä 14 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 1 | |
Tehtävä 15 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 1 | |
Tehtävä 16 (FlappyBug 10) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 8 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 3.3: Kokemuksia ja totuusarvoja | ||||
Tehtävä 17 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 14 | |
Tehtävä 18 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 5 | |
Tehtävä 19 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 3 | |
Tehtävä 20 (isPortrait) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 21 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 3 | |
Tehtävä 22 (onPika) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 5 | |
Tehtävä 23 (Odds 6) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 20 | |
Tehtävä 24 (FlappyBug 11) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 20 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 3.4: Valintoja | ||||
Tehtävä 25 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 10 | |
Tehtävä 26 (Describe 1) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 27 (Odds 7) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 15 | |
Tehtävä 28 (Pyy) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 29 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 8 | |
Tehtävä 30 (FlappyBug 12) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 12 | |
Tehtävä 31 (Describe 2) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 32 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 10 | |
Tehtävä 33 (Odds 8) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 20 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 3.5: Limsaa, jalkapalloa ja virheitä | ||||
Tehtävä 34 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 3 | |
Tehtävä 35 (Football) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 100 | |
Tehtävä 36 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 2 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 3.6: Valintoja, valintoja | ||||
Tehtävä 37 (FlappyBug 13) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 10 | |
Tehtävä 38 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 1 | |
Tehtävä 39 (FlappyBug 14) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 14 | |
Tehtävä 40 (Odds 9) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 41 (Trotter) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 42 (Charger) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 43 (Velocity) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 44 (Glider) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia |
0 / 355
Kierros 4
perjantai 28.8.2020 12:00 – keskiviikko 7.10.2020 12:00
Tehtävä | Kategoria | Palautukset | Pisteet | |
---|---|---|---|---|
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 4.1: Autoiluharjoitus | ||||
Tehtävä 1 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 5 | |
Tehtävä 2 (Car Sim) | Pisteytetty | 0 / 10 | B 0 / 80 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 4.2: Säiliöitä... ja kaatuva ohjelma | ||||
Tehtävä 3 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 4 | |
Tehtävä 4 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 5 | |
Tehtävä 5 (mkString) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 10 | |
Tehtävä 6 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 6 | |
Tehtävä 7 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 4 | |
Tehtävä 8 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 8 | |
Tehtävä 9 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 3 | |
Tehtävä 10 (Match) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 70 | |
Tehtävä 11 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 5 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 4.3: Olemattomia arvoja | ||||
Tehtävä 12 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 3 | |
Tehtävä 13 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 5 | |
Tehtävä 14 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 7 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 4.4: Olemattomuusharjoituksia | ||||
Tehtävä 15 (Vending machine) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 5 | |
Tehtävä 16 (Member) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 5 | |
Tehtävä 17 (Passenger) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 15 | |
Tehtävä 18 (Tilaus-luokan parantelu) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 19 (Trottertweak) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 20 (Stars 1) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 15 | |
Tehtävä 21 (Stars 2) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 10 | |
Tehtävä 22 (Season) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 90 | |
Tehtävä 23 | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 24 | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia |
0 / 440
Kierros 5
perjantai 28.8.2020 12:00 – keskiviikko 14.10.2020 12:00
Tehtävä | Kategoria | Palautukset | Pisteet | |
---|---|---|---|---|
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 5.1: Logiikkaa, verta ja ostoksia | ||||
Tehtävä 1 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 1 | |
Tehtävä 2 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 3 | |
Tehtävä 3 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 2 | |
Tehtävä 4 (Flappybug 15) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 14 | |
Tehtävä 5 (Blood) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 40 | |
Tehtävä 6 (Fixed price) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 60 | |
Tehtävä 7 (Time) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 8 (Dutch Auction) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 9 (English Auction) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 5.2: Olioita kaikkialla | ||||
Tehtävä 10 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 3 | |
Tehtävä 11 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 1 | |
Tehtävä 12 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 3 | |
Tehtävä 13 (toIntOption) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 4 | |
Tehtävä 14 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 2 | |
Tehtävä 15 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 5 | |
Tehtävä 16 (Insert) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 17 (Tempo) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 12 | |
Tehtävä 18 (Stars 3) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 30 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 5.3: Oliot funktioina, luokat olioina | ||||
Tehtävä 19 | Pisteytetty | 0 / 5 | B 0 / 2 | |
Tehtävä 20 | Pisteytetty | 0 / 5 | B 0 / 3 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 5.4: Katsaus Scala-työkalujen sisään | ||||
Tehtävä 21 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 2 | |
Tehtävä 22 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 3 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 5.5: Silmukoita | ||||
Tehtävä 23 (Number of Open Items) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 4 | |
Tehtävä 24 (Purchases of) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 4 | |
Tehtävä 25 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 4 | |
Tehtävä 26 (For 1) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 15 | |
Tehtävä 27 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 3 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 5.6: Silmukoita, merkkijonoja ja vaalit | ||||
Tehtävä 28 (For 2) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 10 | |
Tehtävä 29 (For 3) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 10 | |
Tehtävä 30 (For 4) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 5 | |
Tehtävä 31 (For 5) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 15 | |
Tehtävä 32 (For 6) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 15 | |
Tehtävä 33 (District 1) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 90 | |
Tehtävä 34 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 2 | |
Tehtävä 35 (Flappybug 16) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 50 | |
Tehtävä 36 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 8 | |
Tehtävä 37 (For 7) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 15 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia |
0 / 430
Kierros 6
perjantai 28.8.2020 12:00 – keskiviikko 21.10.2020 12:00
0 / 440
Kierros 7
perjantai 28.8.2020 12:00 – keskiviikko 28.10.2020 12:00
Tehtävä | Kategoria | Palautukset | Pisteet | |
---|---|---|---|---|
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 7.1: Laiskoja kokoelmia | ||||
Tehtävä 1 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 10 | |
Tehtävä 2 (By-name) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 3 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 9 | |
Tehtävä 4 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 3 | |
Tehtävä 5 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 6 | |
Tehtävä 6 | Pisteytetty | 0 / 5 | C 0 / 5 | |
Tehtävä 7 (Sentiments) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 90 | |
Tehtävä 8 (Rainfall App) | Pisteytetty | 0 / 10 | A 0 / 90 | |
Tehtävä 9 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 2 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 7.2: Piirreluokkia | ||||
Tehtävä 10 | Pisteytetty | 0 / 5 | B 0 / 3 | |
Tehtävä 11 | Pisteytetty | 0 / 5 | B 0 / 4 | |
Tehtävä 12 (Shapes) | Pisteytetty | 0 / 10 | B 0 / 25 | |
Tehtävä 13 | Pisteytetty | 0 / 5 | B 0 / 2 | |
Tehtävä 14 | Pisteytetty | 0 / 5 | B 0 / 1 | |
Tehtävä 15 (FlappyBug: Traits) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 16 (Blood: Subtypes) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 7.3: Periytyminen ja luokkahierarkiat | ||||
Tehtävä 17 | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 18 (Items) | Pisteytetty | 0 / 10 | B 0 / 20 | |
Tehtävä 19 (Legal Entities) | Pisteytetty | 0 / 10 | B 0 / 50 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 7.4: Raittiuspeli | ||||
Tehtävä 20 (Viinaharava) | Pisteytetty | 0 / 10 | B 0 / 60 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 7.5: Kaupunkisimulaattori | ||||
Tehtävä 21 (CitySim 1) | Pisteytetty | 0 / 10 | C 0 / 60 | |
Tehtävä 22 (AuctionHouse Refactored) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia |
0 / 285
Kierros 8
perjantai 28.8.2020 12:00 – keskiviikko 4.11.2020 12:00
Tehtävä | Kategoria | Palautukset | Pisteet | |
---|---|---|---|---|
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 8.1: Robottisimulaattori | ||||
Tehtävä 1 | Pisteytetty | 0 / 5 | B 0 / 2 | |
Tehtävä 2 (Robots 1) | Pisteytetty | 0 / 10 | B 0 / 48 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 8.2: Robotteja ja olemattomia arvoja | ||||
Tehtävä 3 | Pisteytetty | 0 / 5 | B 0 / 4 | |
Tehtävä 4 (Robots 2) | Pisteytetty | 0 / 10 | B 0 / 30 | |
Tehtävä 5 (Robots 3) | Pisteytetty | 0 / 10 | B 0 / 30 | |
Tehtävä 6 | Pisteytetty | 0 / 5 | B 0 / 11 | |
Tehtävä 7 | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 8.3: Robotteja ja ehdollista toistoa | ||||
Tehtävä 8 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 10 | |
Tehtävä 9 | Pisteytetty | 0 / 5 | A 0 / 5 | |
Tehtävä 10 (DoWhile 1) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 11 (DoWhile 2) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 12 | Pisteytetty | 0 / 5 | B 0 / 5 | |
Tehtävä 13 (Robots 4) | Pisteytetty | 0 / 10 | B 0 / 45 | |
Tehtävä 14 (Robots 5) | Pisteytetty | 0 / 10 | C 0 / 20 | |
Tehtävä 15 (Robots 6) | Pisteytetty | 0 / 10 | C 0 / 20 | |
Tehtävä 16 (Robots 7) | Pisteytetty | 0 / 10 | C 0 / 30 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 8.4: Pareja ja hakuja | ||||
Tehtävä 17 (Minutes) | Pisteytetty | 0 / 10 | B 0 / 4 | |
Tehtävä 18 | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 19 (Young and Old) | Pisteytetty | 0 / 10 | B 0 / 3 | |
Tehtävä 20 (isAscending) | Pisteytetty | 0 / 10 | B 0 / 10 | |
Tehtävä 21 | Pisteytetty | 0 / 5 | B 0 / 1 | |
Tehtävä 22 | Pisteytetty | 0 / 5 | B 0 / 3 | |
Tehtävä 23 (Society) | Pisteytetty | 0 / 10 | B 0 / 4 | |
Tehtävä 24 | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia |
0 / 290
Kierros 9
perjantai 28.8.2020 12:00 – keskiviikko 11.11.2020 12:00
Tehtävä | Kategoria | Palautukset | Pisteet | |
---|---|---|---|---|
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 9.1: Tekstipeli ja koodin laatu | ||||
Tehtävä 1 (Adventure) | Pisteytetty | 0 / 10 | B 0 / 80 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 9.2: Vertaillaan, järjestellään ja ryhmitellään | ||||
Tehtävä 2 (Constellation) | Pisteytetty | 0 / 10 | B 0 / 30 | |
Tehtävä 3 (CitySim 2) | Pisteytetty | 0 / 10 | C 0 / 5 | |
Tehtävä 4 (District 2) | Pisteytetty | 0 / 10 | B 0 / 45 | |
Tehtävä 5 (District 3) | Pisteytetty | 0 / 10 | C 0 / 40 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 9.3: Hirsiä ja sananmuunnoksia | ||||
Tehtävä 6 (Peeveli) | Pisteytetty | 0 / 10 | C 0 / 90 | |
Tehtävä 7 (Sananmuunnos) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia |
0 / 205
Kierros 10
perjantai 28.8.2020 12:00 – keskiviikko 25.11.2020 12:00
Tehtävä | Kategoria | Palautukset | Pisteet | |
---|---|---|---|---|
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 10.1: Ihan oma tekstipeli | ||||
Tehtävä 1 (Oma tekstiseikkailu) | Pisteytetty | 0 / 10 | C 0 / 200 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 10.2: Ohjelmointiparadigmoista | ||||
Tehtävä 2 (Functional Match) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 3 | Pisteytetty | 0 / 5 | B 0 / 5 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia |
0 / 195
Kierros 11
perjantai 28.8.2020 12:00 – keskiviikko 2.12.2020 12:00
Tehtävä | Kategoria | Palautukset | Pisteet | |
---|---|---|---|---|
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 11.1: Taulukoita ja rikkinäinen juna | ||||
Tehtävä 1 (Train) | Pisteytetty | 0 / 10 | B 0 / 80 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 11.2: Kamppailevia robotteja | ||||
Tehtävä 2 | Pisteytetty | 0 / 5 | C 0 / 6 | |
Tehtävä 3 (Robot Tribes 1) | Pisteytetty | 0 / 10 | C 0 / 75 | |
Tehtävä 4 | Pisteytetty | 0 / 5 | C 0 / 4 | |
Tehtävä 5 (Robot Tribes 2) | Pisteytetty | 0 / 10 | C 0 / 30 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 11.3: Vähän tiedostojen käsittelystä | ||||
Tehtävä 6 (Files) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia |
0 / 215
Kierros 12
perjantai 28.8.2020 12:00 – keskiviikko 9.12.2020 12:00
Tehtävä | Kategoria | Palautukset | Pisteet | |
---|---|---|---|---|
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 12.1: Rekursio | ||||
Tehtävä 1 | Pisteytetty | 0 / 5 | C 0 / 2 | |
Tehtävä 2 | Pisteytetty | 0 / 5 | C 0 / 2 | |
Tehtävä 3 (Kertoma) | Pisteytetty | 0 / 10 | C 0 / 3 | |
Tehtävä 4 (Vero) | Pisteytetty | 0 / 10 | C 0 / 3 | |
Tehtävä 5 (Viinaharava (recursion)) | Pisteytetty | 0 / 10 | C 0 / 20 | |
Tehtävä 6 | Pisteytetty | 0 / 5 | C 0 / 2 | |
Tehtävä 7 (Family) | Pisteytetty | 0 / 10 | C 0 / 80 | |
Tehtävä 8 (Currency) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Tehtävä 9 | Pisteytetty | 0 / 5 | C 0 / 3 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 12.2: Robottiturnaus | ||||
Tehtävä 10 (My tribe) | Pisteytetty | 0 / 10 | C 0 / 100 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Luku 12.3: Käyttöliittymiä Swing-kirjastolla | ||||
Tehtävä 11 (Randomtext App) | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia |
0 / 0
Kierros 13
perjantai 28.8.2020 12:00 – sunnuntai 28.2.2021 23:59
Tehtävä | Kategoria | Palautukset | Pisteet | |
---|---|---|---|---|
Luku 13.1: Kurssipalautekysely | ||||
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Kurssipalautekyselyn tulokset |
0 / 0
Yleistä
perjantai 28.8.2020 12:00 – torstai 1.4.2021 12:00
Tehtävä | Kategoria | Palautukset | Pisteet | |
---|---|---|---|---|
Haku | ||||
Lukuohje | ||||
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Usein kysyttyjä kysymyksiä | ||||
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Sanasto | ||||
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Scalaa kootusti | ||||
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Scala-tyyliopas | ||||
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Oppimistavoitteista | ||||
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
IntelliJ’n asennus | ||||
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Debuggerin käyttö | ||||
Tehtävä debugger | Pisteytetty | 0 | training 0 / 0 | |
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Kirjoja ja linkkejä | ||||
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Assareille | ||||
Harjoitusryhmät | ||||
Palaute | Palaute | 0 | Ei palautuksia | |
Unnamed |